Isnin, 9 Julai 2018

Kedah Sudah Bersedia "Lepaskan" Liridon

Kedah Sudah Bersedia "Lepaskan" Liridon



ALOR SETAR: Pemain tengah, Liridon Krasniqi berkemungkinan terlepas tiga aksi terdekat Liga Super membabitkan pertemuan dengan Melaka United, Johor Darul Ta’zim (JDT) dan Terengganu FC akibat kecederaan.

Baca juga : 6 Pasukan Masih Berpeluang ke Slot Asia


Berdasarkan maklumat dari media rasmi Persatuan Bolasepak Kedah (KFA), Liridon mengalami kecederaan paha pada perlawanan menentang PKNS FC di Stadium Darul Aman pada 26 Jun lalu.

Kecederaan itu dijangka mengambil sedikit masa untuk pulih bagi membolehkan dia kembali beraksi bersama rakan sepasukan.

Pemain sensasi dari Kosovo itu juga berkemungkinan hanya dapat beraksi kembali dalam dua aksi terakhir Liga Super bertemu Perak dan PKNP FC masing masing pada 22 dan 27 Julai ini jika proses pemulihan berjalan lancar.

Menurut Ketua Jurulatih Kedah, Nidzam Adzha Yusoff, beliau bersama pegawai perubatan pasukan akan memantau kecederaan Liridon dan berharap pemain tengah itu dapat kembali pulih dalam tempoh terdekat.

“Kita berharap beliau menjalani proses pemulihan dengan lebih cepat dengan sokongan semua pegawai perubatan dan mampu beraksi pada perlawanan seterusnya seperti dirancang.

“Saya bagaimanapun terpaksa menghadapi apa juga kemungkinan dengan melakukan pertukaran pemain sedia ada.

“Kedah juga terpaksa melupakan khidmat pemain muda, Akhyar Rashid pada perlawanan menentang Melaka United pada 10 Julai ini kerana sedang beraksi bersama skuad kebangsaan bawah 19 tahun dalam kejohanan Piala AFF di Indonesia sehingga 14 Julai nanti.

“Jadi kita terpaksa melakukan sedikit perubahan bagi mengimbangi kekurangan dijangkakan dalam misi seterusnya memburu tiga mata di Stadium Hang Jebat.

“Kita tetap optimis pemain yang diganti nanti mampu memberi sumbangan yang berkesan untuk kekuatan pasukan,” katanya.

Baca juga : Liridon Krasniqi | Caps 100 Bersama Pasukan Lang Merah , TOP 5 | Gol Terbaik Liga Super 2018


Info :
👉Melaka United vs Kedah
👉10 Julai 2018 | 08.30mlm
👉Stadium Hang Jebat



Lihat video : 


Liridon Krasniqi | Caps 100

Sumber : BH
Share:

0 Komen:

Catat Ulasan

Follow us

Interstitial ads

Sedang Online

Blogroll

Iklan

Artikel Terkini

Gol RABONA Padu YASHIR PINTO

Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

Like pages kami

Sponser