Selasa, 12 Disember 2017

SAH !!! Marcote Ketua Jurulatih Kedah 2018 Yang Baharu




Ramon Marcote Pequeno sah menjadi Ketua Jurulatih Skuad Liga Super Kedah selepas menandatangani kontrak selama setahun bersama Kedah FA - Persatuan Bolasepak Kedah -.

Majlis pagi tadi turut dihadiri YAB Dato' Seri Diraja Ahmad Bashah Md. Hanipah, Presiden KFA merangkap Menteri Besar Kedah Darul Aman hadir bersama pengurusan tertinggi KFA terdiri dari Ahli Majlis Eksekutif dan turut mendapat sokongan padu dari penaja utama ECK Development Sdn. Bhd., turut hadir Tan Sri Dato' Dr. Khor Eng Chuen, Pengarah Urusan dan Puan Sri Ginney Chew, Ketua Pegawai kewangan.





Marcote bersama Tan Sri Dato' Dr. Khor Eng Chuen, Pengarah Urusan dan Puan Sri Ginney Chew, Ketua Pegawai kewangan.



Kehadiran Ramon Marcote kali ini seperti sirih pulang ke gagang selepas pernah mengemudi skuad hijaukuning sebagai pemangku jurulatih pada penghujung musim 2015 serta mendapat restu dari pengurusan tertinggi KFA diterajui YAB Dato' Seri Diraja Ahmad Bashah Md. Hanipah. Usaha dan komitmen ini tidak akan menjadi nyata jika tidak mendapat kerjasama dari semua pihak dari penyokong, pasukan dan pengurusan sendiri.



Photo by Kedah FA

Dengan perlantikan ini, Dato' Seri Presiden KFA menaruh harapan tinggi agar semua pihak bersatu padu dalam mengharungi musim 2018. Manakala Ramon pula hanya mempunyai satu sasaran awal iaitu untuk memastikan perlawanan pembukaan liga akan berakhir dengan kemenangan.

Selain menyasarkan untuk mempertahankan Piala Sultan Haji Ahmad Shah dan Piala FA, KFA turut memburu 2 lagi kejuaraan iaitu Liga Super dan TM Piala Malaysia.



Sumber :  Kedah FA
Share:

0 Komen:

Catat Ulasan

Follow us

Interstitial ads

Sedang Online

Blogroll

Iklan

Artikel Terkini

Gol RABONA Padu YASHIR PINTO

Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

Like pages kami

Sponser